I'm your lover when the sky turns grey

Sjukt hur snabbt veckorna går nu! Men det är skönt ioförsig, det betyder ju att våren närmar sig med stormsteg! För oss på gymnasiet innebär ju det att även nationella prov närmar sig, men det orkar jag faktiskt inte bry mig om haha. I vilket fall, jag är överröst med plugg just nu tyvärr. Svenska, franska, historia och engelska. För att inte tala om att jag ligger efter med matten. Och ett samhällsprov ska planeras in.. Och ungefär nu har jag rabblat upp ALLA kurser jag läser. Bra planering där ja!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Men på fredag är större delen av svenskan över - så då är det bara resten att se fram emot! Iallfall nånting att mina viloveckor närmar sig sitt slut och att jag ska spendera större delen av helgen med den underbara firren Ella! Förgyller min helg något enormt. Sen att jag hade en nästintill perfekt eftermiddag idag med bebboliten hjälper också!                                                                                                                                                         Hoppas ni har en lika underbar vecka som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0