Put you in the middle of my spotlight.


Äntligen
lov!
Underbart, hallelujah och allt det där. Att mitt lov kommer vara sprängfyllt med allt från matteplugg, till träning, till bästa vänner - Känns bra! Det är helt enkelt sånna blandningar som får livet att gå runt.
Vecka 7 gick från smockfylld till nada, inget, zip, zero.
Vi avklarade de tyngsta läxorna och vårt diagnostiska prov i engelska (Jag fick ett B - känner mig riktigt nöjd. 8 fel. Heeeelt okej) Sen spelade vi vår sista match och vi VANN. Mhm, ljuv var vår första vinst i götaland haha! Men som sagt, vi spelar i götaland i utbildningssyfte.
Nu ska jag återgå till vad jag gör bäst. Stressa runt för att hinna med så mycket som möjligt. Idag står pojkvännens match, träffa kompisar och göra i ordning i min fina källare på schemat.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0