Taggar vi.

taggar vi träning.
Är pepp men samtidigt heelt död. Skolan har denna veckan kört mig i botten. Två prov, fystester, redovisning, novellanalys och en jäkla massa instuderingsuppgifter jag borde göra tills imorgon. Precis vad jag vill spendera en torsdagskväll till. Tror jag har överansträngt både hjärnan och kroppen och vill egentligen bara sova hela helgen igenom, men det är bara att tagga till! Kanske får nån minut speltid på lördag och jobb söndag. Sen är det ut och fira en tjejkompis på fredag, och efter den middagen ska jag dra till hallen för att se bg möta bg. lovely - lördagskvällen spenderar jag nog med min bebi.
Okej jag är pepp - helgen kan nog bli jävligt bra asså! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0