webcam


finaste webcambilden på länge. Tagen sisådär för två minuter sen! Det var en händelserik lördag men totalt en händelsefattig helg! VI BLEV DM-MÄSTARE  (second year in a row) med en halv trupp så är det en jävla bedrift! Själv satt man bredvid och typ skakade sönder så nervös man var menmen.

så som jag ser ut på bilden över *uppåtpil* så ser jag ut när jag är extremt skoltrött = nu! Hade studiedag igår som jag spenderade framför openoffice .. skrivandes mitt största arbete nånsin känns det som. Iallfall min längsta uppsats. Och det mest humoristiska med den? Det är skriven i ämnet hemkunskap .. something is WRONG with the world.

iallafall ska försöka publicera lite här imorgon och fredag och sen förtidsinställa eftersom det är SKÅNEHELG <3. Sen alla snygga 9or där ute (och självklart så är ni ALLA drop dead gorgeous!!) kick ass på matte nationella imorgon. (Gärna lite extra för mig , because it's smelling IG over here ..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0