just nu finns bara du.


Förlåt för den sega uppdateringen. Livet har gått som på .. räls (?) de senaste dagarna. När jag återvände från NFC/DLT som vi spelade i Jönköping så var klockan runt 12 på natten och jag skulle hinna packa upp och greja inom 10 minuter så jag kunde gå upp halv 7 på morgonen. (Inte det roligaste jag gjort i mitt liv.) Däremot själva cupen = love!

älskade skånelag säger jag bara. Ni är helt underbara!

Efter det så har det vatt två prov och inlämningar och tal som skulle presenteras. Isch och tvi! Men helgen, helgen har varit efterlängtad. Första lediga helgen sen ... januari? Firats rejält ;)! Födelsedagsfest för en gammal tjejkompis i fredags vilket resulterade i lite sömn och sen skulle man träna på lördagen. (Även idag, därför som jag är uppe så tidigt.) Sen lyckades jag på nått vänster sommna klockan 21 igårkväll?! Vaknade till en gång vid 12 efter 3 sms och ett samtal från dolt. (.. de som ringde dolt ska få betala för att ha stört min underbara skönhetssömn!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0