det spelar ingen roll.

Godkväll! (klockan är trots allt halv sju)

har en mängd läxor och är sjukt trött men ändå sätter jag mig här - förvånade? Iallfall, den här veckan och nästa är i princip mina två sista veckor nånsin i grundskolan. Efter det så är det bara lediga dagar och massa grejer i skolan som händer. Helt sjukt, om ca 39 dagar så går jag inte i grundskolan. Har en filosofisk dag haha! Men ja , bara för att fylla in er lite på min skada så var jag hos sjukgymnasten idag, han verkar mer och mer inställd på vilken behandling jag kommer få då jag visade positiva (negativa enligt mig) resultat på hans bentest då det visade en påverkning på benet (skenbenet). Ska försöka få en remiss samt röntgentid på fredag. Hoppas som f*n att det inte visar nånting, gör de det så vet jag inte vad jag gör.

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0