upptagen tjej.se


saknar min firre/kinderägg/ellizbelliz

Hemma (egentligen igår) efter en superhärlig helg i Kristianstad med Win och co! Åkte dit i lördags efter ett tidigt gym-pass därför jag inte kunde uppdatera er innan jag stack. Men iallafall fick träffa massa nya människor och lära känna några av dom på riktigt och firade Win på lördagskvällen och sedan ut på Kristianstaddagarna! På söndagen hängde jag med dom på deras träning och sedan fikade vi. Efter det drog jag och Win hem till mig och sov här. Sen måndagen spenderade vi genom att cykla runt halva stan haha! = Hade awesome i tre dagar!

(kan btw inflika att Harry Potter filmen är great, men man stör sig på den om man läst böckerna någorlunda.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0