the clouds hanging over my head - go away.

Jag ser ljuset i tunneln!
fem veckor utav sex har gått sen senaste lovet. HALLELUJAH, från och med fredag nästa vecka går jag officiellt på påsklov, can't wait. Det + att vår/sommarvärmen nått Malmö, underbart! Har en sista vecka med nationella, jobbig matte och andra läxor att ta mig igenom sen ska jag bara sova en hel vecka. Har lite moln på mina annars underbara framtidsplaner men dom tar jag itu med när dom kommer. Ni får veta först (sist hehe) as always!
puss och ut i det UNDERBARA vädret nu!

Kommentarer
Postat av: Olaialisha

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-04-27 @ 21:02:11
URL: http://olaialisha.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0